handdator

Visa fullständig version : Hotell Irilena?


michaelhe
2012-04-06, 16:01
Jaha ja. Då blir det Kefalonia i år igen då. Förra året bodde vi på Dionysos Resort i början av Juni, med underbar utsikt och en lagom svettig backe. I år blir det hotell Irilena, oxå i början av Juni, fast denna gång i 2 veckor. Är det någon som har någon erfarenhet av detta hotell? I övrigt tycker vi att kefalonia är en mycket trevlig ö. Och Lassi en mycket bra utgångspunkt, med bra restauranger, stränder och billiga hyrbilar.

Panakakis
2012-04-21, 13:22
Jaha ja. Då blir det Kefalonia i år igen då. Förra året bodde vi på Dionysos Resort i början av Juni, med underbar utsikt och en lagom svettig backe. I år blir det hotell Irilena, oxå i början av Juni, fast denna gång i 2 veckor. Är det någon som har någon erfarenhet av detta hotell? I övrigt tycker vi att kefalonia är en mycket trevlig ö. Och Lassi en mycket bra utgångspunkt, med bra restauranger, stränder och billiga hyrbilar.

Jag har inte bot där men paserat hotellet mängder av gånger då det finns efter huvudvägen genon Lassi. Ni har nog själva paserat där när ni flanerat i Lassi.
PANAKAKIS :)

C@nny
2012-04-23, 11:02
Hej!

Jag har inte heller bott på hotellet, men gått förbi några hundra ggr flabb_flab.. Det ligger ju väldigt nära huvudvägen i Lassi och huruvida kvälls/nattrafiken stör vet jag ej. Men jag har iaf inte hört några klagomål alls på hotellet. Läget är ju annars väldigt bra i förhållande till affärer, restauranger och stränder.

//Conny