handdator

Visa fullständig version : Kefalonia 2012


assi67
2011-09-14, 18:52
Kefalonia bokat till nästa år. Någon som bott på hotell Sotiris i svoronata,berätta gärna vad ni tyckte om hotellet.

m.v.h Beo

Panakakis
2011-09-20, 09:53
Kefalonia bokat till nästa år. Någon som bott på hotell Sotiris i svoronata,berätta gärna vad ni tyckte om hotellet.

m.v.h Beo

Hej Beo! Skulle vara intressant att höra vad som gör att du bokar så tidigt och just i Svoronata?

PANAKAKIS :)

jonasw
2011-09-21, 13:02
Bodde på hotellet några nätter för ett par år sedan. Standard lägenhetshotell inte dåligt men inget som etsat sig fast i minnet. Ägdes då av en familj grekamerikaner som var mycket trevliga.
Största minnet är väl den närmaste stranden som ligger bara några meter från/under bantröskeln på flygplatsen. Tur man gillar flygplan.
Ett tips, hyr bil. Det var inte gångavstånd till speciellt mycket.

assi67
2011-10-04, 13:00
Jag bokar tidigt för att få bra pris, jag har bott i lassi när vi var där 2002.bokade sotiris apollofamily, jag har 2 st barn 6 och 8 år, det finns inte så många lägenhetshotell att boka, ska kolla när airtours släpper sitt sommarprogram. Jag har läst lite om dionysos village som ligger i lassi, känns lite osäkert. vi ska hyra bil och uppleva kefalonia på nytt.

assi67
2011-10-08, 10:23
Hej Beo! Skulle vara intressant att höra vad som gör att du bokar så tidigt och just i Svoronata?

PANAKAKIS :)

Det blev lassi och Metaxatos apartments 25/8 2012.