handdator

Visa fullständig version : Restauranger


Kermit
2011-08-31, 19:27
Hej! vi hade tänkt oss Kefalonia nästa år, och för oss är maten en av de viktigaste upplevelserna på resan, Tyvärr har jag hört att restaurangerna på Kefalonia inte är de bästa, vi skall föresten bi i Lassi, Vi vill äta Grekiskt när vi är i Grekland, och vad jag har läst mig till så är Kefaloniaborna inte så bra på det! stämmer det eller har jag missuppfattat det hel. Men många forum säger typ "tyvärr hittade vi bara en bra restaurang". Något annat som är bra med Lassi!! som kan överväga matupplevelsen??????

Panakakis
2011-09-01, 07:02
Kefalonia har mycket bra resturanger och efter min bedömning så är de ledande i Grekland på att produsera grekisk mat, så du behöver inte gå miste om härlig mat när du vistas på Kefalonia.
PANAKAKIS :)

C@nny
2011-09-01, 10:14
Jag kan bara hålla med om vad Panakakis skriver.
Jag har aldrig någonsin åkt från ön och varit besviken. Tvärtom faktiskt! Visst har man besökt ett & annat ställe genom årensom inte varit perfekt, men i det fallet så har jag fler dåliga erfarenheter från andra öar än Kefalonia. Maten är ytterst vällagad på de fina familjedrivna restaurangerna. Du kommer sannolikt inte att bli besviken :)...

//Conny